hIDup bAru

Semalam 25 Januari 2010 bermula la sesi pilihan raya kampus universiti malaya.. Sesi prk ni bermula dengan hari penamaan calon di mana bermula pada pukul 9.30 pagi..Perarakan dari PENGGERAK MAHASISWA memasuki auditorium kps diikuti PRO MAHASISWA..

Pada hari ni juga la bermula la perjalanan hidup baru saya di mana saya juga bertanding sebagai wakil fakulti pergigian.. Hari yg agak memenatkan kerana hari ahad sebelum tu saya terlibat dengan dental checkup di kuala selangor dan sampai ke um pada pukul 11.15,, kemudian baru la saya sibuk nak mengisi borang pencalonan sehingga pukul 3.30 pagi..seterusnya pada hari penamaan calon proses berlaku sehingga pukul 9 malam kerana ade bantahan terhadap calon ydp PENGGERAK..

Dan pada malam tersebut saya secara rasminya diumumkan menang tanpa bertanding.. alhamdulillah semoga ape yg saya terima ni adalah yg terbaik utk saya dan untuk islam.. Insya Allah secara rasminya 2 hari lagi saya akan memulakan tugas sebagai MPMUM sesi 2009/2010.. Semoga Allah sentiasa memberi petunjuk kepada hambanya yg lemah ini..

0 comments: