Exam!!!!!!

Kelmarin bermula la exam profesional ke-3...dengan pelbagai perkara menimpa aku,last stdy week jadi semnggu je dari 2 mggu..

nak cover ape yg belajar setahun bukan kepalang mudahnya..aku stdy je ape yg aptut cepat tapi dalam mase yg same sempat je main PES 2009..hehe

Kedatangan azhar kat umah aku untuk stdy same2 last minute mmg sgt membantu aku..dari benda xtau terus jadi tau..thanx azhar..

Hari petama exam general medicine n surgery..Ya Allah susahnya exam slide gs..dahla sebelum ni gmgs exam asyik fail je,cuak pulak rase..tawakal je sekarang ni..

Hari kedua pulak exam oral patholgy..malam sebelum exam tetido awal dengan x abis bace lagi..alhamdulillah bangun 4 pagi,dapat la buat ape yg patut sambil cover sikit soalan yg dispot..

Malam tu sebelum aku tido ramai tanya soalan ape aku spot..tapi aku gtau xde coz kali ni aku xprepare btol2..masuk je dewan sorang member kate soalan susah,gelabah aku,bile je aku tgk soalan,Ya Allah ALHAMDULILLAH,bolela wat,,tapi aku xnk terlalu yakin cume ade harapan utk lulus..aku org pertama kuar dewan,sume org pandang mcm aku star je..hehe

Hari ketiga viva oral pathology pulak..giliran kelapan,,lamenya menunggu sampai jadi cuak pulak.. masuk2 je prof yeoh kate you are the most cheerful in this class..pastu dia kate tgn aku sorang je panas bile salam,increase metabolism kot..haha.. alhamdulillah dah abis..tinggal satu je lagi,viva wad round gmgs...YA Allah selesaikan exam ku ini..

0 comments: